LYCKAS ALLTID

Hej på dig !
Idag har dagen beståt av att vara bakfull... 
Krökandet började hemma hos frysen joel : )
Vi var några st som bara satt och snacka och drack .
När klockan var runt 11-12 drog vi till anton för att fortsätta
och det blev nice , senare så drog vi till lorient och
hade det nice, dock så mådde jag inte så bra så det blev
taxin hem och sedan sova : P

Ehm klockan tre var det dax att börja jobba och jag mådde
ganska okej... Men efter att ha jobbat en timme så gick det utför.
Mådde verkligen inte bra, tiden gick så jävla sakta ! , 
fatta inte hur det kunde gå så sakta ?
Sen blev jag bara tröttare och tröttare .
jaja... Efter jobbet så for jag till lina och myste.  
Såg på tv, snacka och ja, nej inte så mkt mer än så. 
Just det innan jag drog till jobbet så kom jonas och hans
far hit och hämta byrån och lite grejs. 
så nu har jag typ bara skrivbord och dator här inne :( 
Tooooooooooooomt . Jaja

Ska snart sleeepa . För vet ni vad ? 
imorn är det en ny dag :) ! och då måste jag vara pigg och glad! 
Blir troligtvis med antonpanton till ikea ? , om vi skulle dit . 
Får se hur det artar sig imorn . Undrar om jag vaknar ? 
jaja.. undrar om jag slösar pengar imorn ? säkert : ) 

jaja. Nu ska jag som sagt sova... 
Nej men godnatt då sötnosar och snyggingar 
baaj baaaaj :* 
Kärlek  ♥  /  Soa . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0