Booowling to night !

de jag skrev förut var lite skitsnack. jag har kännt en sån smärta fast tusen gånger värre . Fast de vra ju ett tag sen, så man glömmer ju bort hur de känns. jaja... jag ska fan inte deppa ihop ! jag har fan förberätt mig på de här....

menee.... blir att gå och bowla med pojkarna senare. Kanske lite dricka :) Dock börjar jag ju 8 men vafan. Stunt samma... de är inte alltid man får varaa med i de där gänget :) haha... Nu ska även belinda och josse med, FAN VA SKOJ!!!!!

nej men de blir nice, sen blire nog o slå en pling till lille carlisen, han är bara för söt :) <3 tack för att du är så jävla bra <3...

aja.. nu ska jag inte göra nå mer. Ska väl fixa till mig lite till ;) Så man ser lite fräääsch ut :) dock blir klädvalet svårt , har inget jag vill ha på mig?! men aja. Heeeddå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0