Bra dag

Min dag har varit jätte bra faktiskt.
Vaknade av att jag inte ville öppna ögonen. Men gick upp endå... busat med leo och sedan drog till jobbet. Har varit där från 11-21 ... och alltså. Seriöst. jag hade askul idag ! , allt gick jätte bra och jätte fort ! ... jag och ida jobba bra som fan :) , Pernilla var nöjd, jag var nöjd och ida var nog oxå nöjd :) Jag är lite stolt... 

har även snaskat lite godis med. Fanns ju på kontoret, så lite belöning fick man ju ;) tss. Nej men seriöst. Underbart bra dag. Plus att vid 21, så sluta även min louise så vi gick hem... först drog vi till subway och köpte oss maxkor och sedan drog vi hem till min stökiga lägenhet.. Snacka som bare fan osv. Sen lyckades jag somna framför soffan och sen vakna jag lite då och då... 

men nu har hon lämnat mig och nu sitter jag här. Funderar starkt på att dra mig till sängs och sova lite. Eller sova mycket, för imorn ska vi ut och gå. Imorn är jag ledig med. Hoppas på att jag får besök oxå. Men de vet vi ju inte om de blir, men jag hoppas på det..

aja. Som sagt nu drar jag mig till sängs... Puss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0