Grrrrrrrr

Jag borde skämmas. Borde gå och gömma mig någonstanns och aldrig komma fram! hihi... fyfan säger jag bara. Ida ida ida , jag måste prata med dig, bajs viktigt.... ! :)

Igår kom jag på att jag är exakt som Lindsay lohan, de enda som skilljer är att jag inte är känd och inte behvöer åka in på något rehab ! eheh... .eller vem vet kanske snart ? neeeeedå. aja


Som sagt jag msåte snacka med ida, jag är helt sådär pirrig.. usch vad glad jag är, jag borde som sagt skämmas :) haha.. sjukt lixom.. jaja


Idag har jag jobbat i kassan, ganska segt. Inte gått fort alls.. men men. Jag överlevde iaf :) Imorn bär det iväg till västervik med brudarna. Hoppas bara på lite bättre väder så man kan bada iaf. Skulle va mysigt... Sen hoppas jag på schyssta folk som man kan lära känna eller snacka med iaf. Lite? Då blire de ju lite mer party på de hela. De gillar vi! imorn blire o köpa en platta med cider ! ;) gööööttt.... och vin såklart. Och kanske någon vodka ? Skulle va nice. Mmm... måste ju ha lite urval. Eller nått... åh jag hopppas verkligen den här lilla trippen blir värd.

Både angie och petra sa att de var bra för mig o komma bort från linköping ett tag och träffa lite nytt folk. Och fan vad jag litar på er... hoppas de här hjälper mig lite. Hoppas vi alla har skoj ihop ! Jag är rätt erfaren av att 3 tjejer går fan inte ihop, så vi får se hur vi 3 ska gå ihop. Men de blir nog inga problem... hoppas jag ;) hoppas de blir skojj ! Mmm... klockan 12 imorn åker vi!

börja dricka i bilen då ? Jag är på !

Efter den här trippen ska jag nog ta o coola ner lite med drickat ! , tror jag. Försöka iaf :) höhö.

nej men . åhhhh.. jag är glad.

Hm har inte träffat carlisen på 2 dagar. Känns konstigt. Hoppas man får se haan imorn. yepp... Hade varit skoj om du hade blivit med vännen :) , hehe... men men .

nej nu ska jag sluta skriva massa strunt.

jag måste egentligen tvätta kläder! men vet ni vad. Jag hittar inte min nyckel ! Jävla skit. Så de går fan inte. Men men, petra sa att hon kunde tvätta åt mig imorn hemma hos henne :P känns bra, då slapp jag de ;) haha...

Nej men fan snart drar jag hem till petris , vi ska planera lite granna :)
ne men nu ska jag gosa med min pojk.

Hej hej : )

PUSSPUSSPUSSPUSSS på dig. Vi hörs / Zoaaaaaaa



Ps: I mina ögon är du perfekt. Hoppas du vet det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0