Hur många tårar finns det egentligen ?

Japp. Igår vart de fest och de hela börja med bowling, och sen Nh och sen topnotch :) De var längesen jag hade så skoj som jag hade faktiskt... 

Konstigt de känns o säga att kvällen vart lyckad när det egentligen förstörde så mycket för mig.

jag vet att de var verkligen inte så här jag ville att de skulle sluta... och jag vet att jag är en idiot. Jag vågar knappt säga förlåt.. för att de känns som att ett förlåt räcker inte.... Dock tycker jag ju att när du gjorde något så sa du, "ja men vi är ju inte
tillsammans, och de är ju nästan okej? " De tyckte du. Heelt okej att ha sex med någon annan när man lovat den ena att inte ha det ... men visst. okej. jag kan lika gärna säga som du... men jag gör inte det. för jag vet att jag gjort bort mig... jag vet hur mycket jag egentligen tycker om dig... och jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka dig, eller få tbeax de vi hade. Om vi nu hade något? eller.. vi hade mysigt ihop iaf...  jag kommer sakna dig så otroligt mycket....

Du sårade mig så otroligt mycket. och nu har jag lyckats såra mig själv...  good work. .

äsch. De sjuka är att jag förlät dig för de du gjorde... för jag kände att jag har ju faktiskt gjort lite mer grejer än vad du gjort. tror jag? vet ju inte om du har gjort mer grejer, men jag hoppas du är lite ärligare än vad jag var idag... dumt av mig.


äsch.... inget spelar någon roll nu.

snart kommer ida och hon ska trösta mig, och så ska hon få stopp på mina tårar.
hejdå.



Ps. tycker fortfarande att de var en lyckad kväll igår tack underbara söta människor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0