Kom och lek en sommarlek ;)

Hajjeee !

Igår jobba jag från 8 -14 . Men så fråga sara om jag ville jobba längre. Jag kunde sträcka mig till 14, så jag jobba tills då. Orka jobba längre ?! neeeeejee : ) haha. Jaja. Sen gick jag och louise hem. Mycket tjejsnack verkligen... och gumman. Jag vet egentligen att du har rätt med allt du säger... men. Ja? hmm... jaja.

Sen på kvällen blev det bio :) Såg baksmällan med niclas :) , mysigt . Sen hade jag världens lust att gå ut och dansa, men han börja skit tidigt så de blev o gå hem... och sova . Fast de var nog bäst de... Tack för att du övertala mig. Du ska veta att jag trivs med dig. Har alltid skoj och mysigt... tack för igår snygging... Hoppas vi gör om något liknadne snart igen... <3



idag vakna jag astidigt och kunde inte somna om, Sen efter några försök gick det... Så jag sov till 11. Sen blev det power walk med angie och louise. Skönt... svettigt och ja? jag vet inte... kul o snacka... Vi peppa varandra om ikväll :) grymt kul ska vi ha brudar & pojkar ;) ... Hoppas på dans. Sen blire och dra ner på stan , blir säkert sliver :) Verkar nice. Men får se om man kommer in på en lördag ? tveeekigt. menmen..

Snacka med emma igår med. Hon verka bli besviken på mig över att jag ine skulle komma hem till t-by. Så jag ska nog boka en biljett så jag åker på torsdag förmodligen. Sen blire väl förhoppningsvis bad och vänner ? ... På lördagen blire iaf, kolsnäs och björn rosenström :) Naaajs. Och party med min emma <3 ... Sen kanskse jag stannar till måndag eller något. Tisadg `? onsdag ?! ... ja ja gvet inte. Så jag hinner vara med henne nyktert med, haha. Ja.. och bara chilla...

Vi får se. Men de lutar väldigt mycket mot att jag kommer :) Ska förska göra så jag inte missar grejer här bara, after worken hade varit irktigtt nice att gå på... men men . som sagt vi får seeeeee....

Nu måste jag börja palla mig till jobbet, jobbar 15-21 på finkem :) , nice . Hoppas några kommer o hjälper mig :D lite vänner sådär så man kan snacka lite... hehe. Sen blire som sagt PARTYYYYYY !!!!



Kulkulkulkulkul :D 

Heeeedåååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0