Mkt mkt ord...

Jahapp. Nu är det alltså den 27:e Juli och om några få dagar börjar vi om på en ny månad nämligen augusti :D riktigt nice. För i den måndaaden fyller ju jag år ! wooho . Jaja... Helgen har varit bra. Som sagt så var det myskväll i fredags och jag skulle egentligen ta det lungt p ålördagen med, men icke! , då blev de lite dricka istället. Eller nja... lite? De blev lite mycket kanske.. :) men jätte trevligt. Blev ölspel och massa snack....  Hanna kom ju in med. Så de va riktigt skoj. Dock kom vi aldrig in till stan, stack till subway och åt :) gott ! ... Sen blev de hem och sova :) !

Imorse fick jag ett saamtal om att en pojk hamnat på sjukan. Så fick gå och möta upp honom... Stackare... Efter att ha varit här ett tag så åkte vi iväg till Mc donalds och käka mat. Gott vare... dock ganska äckligt? alltså. Sådär... feeett.. men naae.. mc donalds är inte så jädrans gott längre. Pizza hade absolut vart mkt mkt bättre. jaja, sen blev de bara jag och niclas kvar. Så sov vi lite och sen kom annica förbi.. snacka osådär :) Trevligt. Vi måste verkligen ses snart sötnos, bara jag och du <3  Sen har jag nog mest sovit hela dagen. Efteersom niclas sov. Fast jag såg på 2 filmer. Beck och america history X ... Fyfan vilken film X är alltså. Man blir så jädrans arg och ledsen samtidigt ! , usch. Sen så sov jag lite. Alltså ja, vi sov nog bort hela dagen typ. klockan 19 någon gång så åkte niclas hem... och så blev jag ensam. Såg lite på tv. Men filmen sög. Så jag satte mig vid datorn.

Efter ha suttit här i några timmar så föreslår allardis att jag ska komma över och ruttna med han, farmför en film. Och javisst... ruttna låter skoj. Dock vvar jag sugen på glass så vi åkte till mc donalds i braskensbro :D Köpte en stor cola och glass. MUMS. När vi var hemma hos han så försvann mitt sug efter glass... så jag åt knappt upp den :/ . Men de var så himla sött! ... Så blev de en film med. Rysare. Jätte äcklig och läskig och rysig och jaaa... usch! Dåligt slut med. Så jag blev väldigt besviken! fy tusan.... men a. De va trevligt :) Men nu sitter jag här igen. Vid datron. Leo ligger framför mig... Ska nog lägga oss i sängen tror jag.... Han får massa rykningar så jag blir lite små rädd.

Måste typ klappa han så jag märker om han är vid liv eller inte. Haha! Just deee... Niclas låg och sov och jag kolla ju film.. o under hela tiden han sovit så har han gjort ljud eller snarkat.. och efter en stund blev de jätte tyst... så  vände jag mig om och kolla om hade puls. Med tanken på att han slog i huvudet igår så blev jag ju lite rädd . Men han var med vid liv... hehe. Fjantig jag är egentligen..men jag är ju rädd om mina små pojkar :) hehe...


nej men. ja.... som sagt ska nog dra mig till sängen nu. En dag imorn med. Ska betala räkningar och skit. Uschamejjen. Såå aaa.... Ska nog fixa mina naglar med... aja...

Godnattis <3

ps. Zoa gillar dig, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0