Otur

Min otursdag !

Allt som inte ska hända har verkligen hänt idag ! Dagen börjar dock bra ! eller lite iaf. Får ett sms av Louise som de står, "om 10 minuter så är vi hos angie " jag ba fan! , Upp ur sängen klä på sig träningskläder. På med skor , osv. 20 minuter senare så är vi utanför Angie allihopa. Då ska vi powerwalka runt stångån. Gick på en timme tror jag. Mycket snack blev det. När vi äntligen är framme så ska vi göra lite mag,rövocharm träning :) , vart helt slut. Sen så kommer en tant och har glömt sina nycklar till sin lägenhet. och var tvungen o klättra in genom balkongen så vi hjälpte henne :) hehe . Med hjälp till inbrott. Nevars :) hon bodde där. Okej. min otur har inte börjat än.

jag kommer hem , duschar... och får för mig att jag ska köpa lite potatis så jag kan laga lite mat. Japp... Först hitter jag inte bankomat kortet, och får halft panik. Tänkte att jag slvarat bort de i lördags. Men så kom jag tänka p åatt jag och ida köpte ju gott gott i söndags så någonstanns i längeheten borde den va. Till slut hitta jag de ! , mobil och kort. Ja de var allt jag behövde när jag skulle handla och smällde igen dörren. Sen när jag har handlat klart jodå kommer jag på.

JAG HAR INGEN NYCKEL !!! , tok ringer till syrran. Telefonsvararn bara hörs. happ tänkte jag. Sen helt plötsligt kommer angie och tobbe förbi med bil och jag får följa med dom o handla. De gör jag... Dom ville bjuda mig på mat. men de kändes så dumt. Sen så efter tusentals ringingar så svarar syrran. Och guuud vad jag var sur. Hon hade inte ens fått smset.. Så när hon är hemma så skjutsar tobbe mig för att hämta nyckel. o äntligen får jag nyckeln. och äntligen komer jag in. Efter 10-15 minuter inser jag att jag glömt min mobil hemma hos anige. Ba vafan! .... Så jag får springa över dit och hämta den. När jag ska kolla om mobilen ligger i bilen så kommer en jävla mås och bara flyger skit nära och skriker! Jag får panik o skriker själv o bara springer in! Sedan ber jag angie o tobbe följa med ut. Och så kommer den jävla måsen igen. Och dom ba, Zoa! STÄNG DÖRREN! jag satte mig i bilen ett tag. Haha.. fan va rädd jag var! .. Men jag springer hem och lyckas komma ifrån måsfanskapet ! haah...

Sen äntligen så får jag vara äta min goda mat i lugn o ro. Sen så har de hänt 2 yttligare grejer som har varit jävligt jobbiga! men ja...  de tänker jag inteberätta om. Lite pinsamt.. :P hehe

ja, sen kom herr ps på besök , mycket trevligt och mysigt. Vi somna med. Och när ps vakna så säger han, asså ddu har ju revolver här, 2 st!!! och börjar pprata om något annat, sen ba, vart är alla. vi kom ju inte hit själva ?! o lägger sig... och sen ba, vafan sa jag? Fyfan vad jag skratta ! herreeeegud. Hade iaf jävligt mysigt idag.... Vet inte men jag trivs verkligen i ditt sällskap... jag gillar dig, och jag vet nästan att du gillar mig med... 

jaja. HaFt en förjävlig dag och även en mysig dag.

Sammanfattning.
  • Låst mig ute
  • Mås attackerad
  • Bråkat med syrran
  • fått leos klor inkörda i låret! hände precis. 
  • .....
  • .....
Japp de har hänt idag.. plus lite till säkert.
Men som sagt trots de, en väldigt mysig kväll...

Nu ska jag sussa. Jobba imorn om jag inte är sjuk!!!
Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0