Puss

Snart är det jobbet som gäller. Känns ju sådär. Vill verkligen inte.... bajs. Jag och sötnosen har busat hela morgonen. Så söt. Dock biter han mig i händerna, men de gör inte så ont men ädnå. Får inte biiiitas sådär. Undra om jag skulle bita tebax. Då skulle nog han aldrig våga sig fram till mig : P haha hemskt...

Neee.. nu ska jag väl börja fixa till mig. O kolla när bussfan går. Usch... I dont want tooooo... kommer väl hem sen vid 21, eller nått...

Hmm.. btw. jag har färgat mig.... till den snygga färgen.. Grön. Alltså... de skiftar grönt, jätte snyggt. Funderar på att göra ljusa slingor eller om jag ska fräga till kastanjebrunt ? me dont know.

Nej nu ska jag sätta på mig byxor :)
heeeddååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0