Im sorry but I will not stay

Happ.

Gårkvällen spendera jag någonstanns i ekholmen och vakna upp där... Lite trevligt var det väl att se något man aldrig sett =P , har nämligen aldrig varit där... Sällskapet var det ju inte heller fel på...  Kom dit väldigt sent, och jag var jätte hungrig.. så de blev att göra pasta meed bacon :) , mums. TIll maten blev det rose vin, haha. De gick ner smärtfritt, eller inte! , fick bli lite pärondricka till det ;) haha . Sen blev det väl tvn och mys hela kvällen. Riktigt nice :) Sen somna sällskapet o jag somna nog dirket efter....Vakna upp lite då och då. Var så konstigt att sova bort lixom. Visst att jag har gjort de förut. Men inte så här... typ? kan inte förklra men a... Men de gick bra de med.... Vakna ganska tidigt.. For väl till centrum och åt. Gott vare. Sen blev de hem o sova middag :) haha. Var så mätt så jag blev jätte trött... Sen blev det att åka tillbaka till stan... och säga hejdå :/ hade kunnat följa med dig ;) tss.... nevars. Hm... även om jag är sämst på att visa vad jag tycker och tänker om dig.. så ska du veta att ... jaggillardigväldigtmycketochattdugörmigriktigtglad,mårbraavdigsnygging... hoppas vi ses ikväll ♥

yeah.

Sen har jag absolut inte gjort någonting mer. Har sovit och myst med leo. Har varit så förbannat trött. Menmen... Förhoppningsvis blir det mys ikväll.... men de kan ju ändras...
Ne nu ivll jag inte skriva mer.

Hejdå Pusspuss / zooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0