You can take my breath away.

Hej och hå !

Första dagen på semestern har gått... Känns som en helt vanlig dag... Det har alltså inte hänt mycket. Har varit på Bio med syrran & jonas. Vi såg harry potter. Helt okej.. men a. Jag blev besviken för att den sluta så fort ? lixom. Allt hade precis börjat hända, oså slutar den lixom ? ba okej ? .... hmm... Hatar sånna filmer. Men men. Den nästa blir nog asbra. 

Som sagt så har jag inte gjort något mer. Lyckades som vanligt stänga dörren utan att ta med mig mina nycklar. Så när jag kom hem så fick jag gå raka vägen till angie för att be henne om min extra nyckel , som vanligt. Förstår inte ? hur kan jag vara så slarvig ?

Jag lär mig tydligen inte av mina misstag ! Surt för mig om jag blir 350 kr fattigare igen ? typiskt. Jaja... Nu måste jag bara komma ihåg att ge henne nyckeln så de inte händer igen...

Funderar starkt på att åka hem till torsby. Träffa lite vänner osådär. Åker kanske på torsdag eller fredag ? Stannar kanske till tisdag ? Eller måndag. Beror helt på. Kan inte lämna leo ensam så länge heller... Eller lämna honom hos syrran. Stackars älsklingen kanske känner sig övergiven tillslut om jag flyttar honom osådär. Det vill jag ju absoolut inte!

Nej men vi får se. Kanske inte åker hem alls ? Vet faktiskt inte hur jag ska göra ? , kanske blir senare under sommarn. Ska ju trots allt till skara sommarland med släkten . Så kanske åker hem före eller efter det. Kommer ju mer fester osådär. Kolsnäs fester menar jag . Hmm.....

Nej nu ska jag sova. Orka sitta här...
Hoppas på en bättre dag imorn.
Puss Puss  / Z o a

Ps. I like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0