Vis 2009

Helgen har varit jätte jätte jätte bra ! Jag är hur nöjd som helst ! , nästa år blire definitvit att åka dit igen ! dock kanske de blir en stuga om man får med sig mer folk ? Skulle vara hur skoj som helst ! mmm.. Kommer lägga upp lite bilder därifrån : )

Lite om helgen då.
Fredagen börja med att jag jobba 6-12 och blev hämtad av Petra och angie. Sen åkte vi hem till mig o hämta all packning och sedan lämna vi leo hos syrran. Efter att ha åkt en stund kommer jag på att jag glömt sovsäck : P Så vi får svänga in hos angies mormor och låna :) hehe. hur kan jag vara så dum lixom ? jaja. Sen åkte vvi förbi mc donalds. Alla var hungriga. Sen åkte vi.... jag sov hela vägen dit typ. Sen så checka vi in och byggde upp vårat tält. Gick ju bra. 6 manna tält ! Vi pumpa upp luftmadrasser över hela golvet, asnice ;) Sen grilla vi korv och åt lite. Sen börja vi dricka. Sen vart vi fulla och glada. Sen åkte vi till jenny vägen och träffa daniel + några till :) schysst folk, dock lärde jaginte känna så många men ändå. Så vi var där tills vi drog ner på stan. Vi drog till öltältet och hade de riktigt skoj! Mmm. Sen gick vi hem med hela gänget... och jag och en till tjej som hette petra fick för oss att bada. Skit skönt! ... sen somna vi väl runt 3,.4.5 ? ja jag vet inte.Mycket lyckad kväll :)

Lördagen då. Vakna tog ett dopp i polen. duscha och sedan åt lite foood. Sen sminka vi oss lite och sen kom joel på besök och skulle bada lite, han hoppa från hopptornet , 10 meter upp i luften ! typ panik ! .... Sen så gick vi hem tillbaka och söp lite till..  Sen mötte vi allard och dom vid mickes husbil , asnice :) träffa hanna med :) ! Sen så drack vi lite till sen åkte vi taxi in till stan, 7 pers typ. haha... Sen gick vi in på någon krog.. askul hade jag, mycket dans! Petra och angie drog till daniel. Sen så var jag själv hela kvällen med allard o co. Sen gick jag därifrån o mötte upp kullman, sen blev de bara massa snack... och sen gick jag hem heeeeeelt själv. efter en halvtimme kanske, så kom en taxi förbi och plocka uppp mig :) snällt ! .Sen var jag äntligen framme vid campingen. o i tältet hitta jag petra o angie som låg o sov så sött i deras krov sovsäckar ! :) Sen somna jag bums!

Söndagen. ASJOBBIGT! mådde pisss.... Kunde inte äta eller sitta still. Sen plocka vi ihop tältet och åkte till jennyvägen och skulle säga adjö till daneil o co. Så vi åkte dit och fick oss kramar och sedan åkte vi vidare hem Och jag sov hela vägen hem : )

alltså okej!, de låter ju inte så kul . Men jag hade asskoj!! Finns ju inte så mycke och berätta. men hade som sagt askul ! mmmm...  Efter ha kommit hem fick jag besök av nirre och hade de mysigt. åt massa onyttigt och sov typ : ) Hmm... Och idag har jag sovit till 11 och jobbat :) Gick väldigt bra idag... ganska skoj!











Vi kallar denna bild för lycka.
Vi ser så glada och lyckliga ut, eller hur?

Tack för en underbar helg <3

Nu ska jag sova. Leo ligger i mitt knä nu och gosar. Klockan är fan 4. Ska ut och gå med annica gumman imorgon klockan halv 8 , känns bra ! Hehe... aja. Måste fan.

godnattis <3  / Zooooa

ps. bra dag idag förövrigt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0