Bra dagar + en aning otur som vanligt

Vart är ögonen ? jag ser dom inte ?



Igår vart de lite groggande med Ida, peter och niclas. Riktigt nice faktiskt :) Jag blev full för ovanlighetens skull. Men men... Vaknade klockan 7 imorse och var hur pigg som helst. Fast sen somna jag om. Klockan 9 så hade jag tvätt tid. Eller egentligen klockan 8, men jag hade lyckas somna om så de blev en timmes försening :) hm... 

Sen har jag även varit med nirre hela dagen. Mysigt har vi haft. Vet ni vad jag fick göra ?! , jo jag fick göra slingor i hans hår ! , Dock var jag jätte orolig över att de skulle bli gula eller oranga slingor. Men dom blev helt perfekta. Dock syns dom inte så mycket för vi gjorde kanske 10 st. Haha.. Han våga inge mer. Men de som blev, blev fkaitkst bra :) Sen fick jag platta håret på honom :) Så tillslut blev han en riktigt snygging :D haha.

Har tagit massa kort, han fick låna min rosett med!, hans såg ut som en liten flicka. Så han kanske inte vill att jag lägger ut den bilden. hehe... eller så gör jag det för att vara elak? jag är rätt bra på att vara elak :) tss...

Klockan gick ju och han skulle åka hem. Och så ska jag springa ner för trappen för att säga hejdå eller vad jag skulle göra ? oså... springer jag ner, 10 trappsteg. Och sen hör jag bara hur dörren smäller igen! , jora. De är klart att jag har såndära spärr i så att dörren låser sig. Så där stod jag i mina short från 6.an och en t.-shirt. Med smink från gårdagen världens tovigaste hår och barfota. Förstår ni vad jag fick panik ?! , de hela sluta med att jag var tvungen och ringa någon som kom och låste upp. 350 spänn fattigare blev jag! Men vad skulle jag göra annars? ingenting. Fanns verkligen ingenitng o göra. Vi kolla faktiskt om de gick och klättra upp för balkongerna. Men de skulle ha varit väääldigt farligt och jag är nog inte så lång ändå : ) haha. Nej men jag kom ju in till slut.

Sen fick jag hänga med Angie till Simon. Vi hade bestämt att de skulle bli Pizza och film. Myspys  :) Så sså blev det. Sen kom även Gustav och Louise :) och då såg alla på film. Jag börja såklart gråta... Vi såg på batman. Den sista filmen. Fyfan så bra den är. shiiit... aja. Sen cykla vi hem och mötte folk på lorient så vi var ju såklart tvungna och hälsa :) trevligt.. sen fortsatte vi hem... och nu sitter jag här med min leo i famnen... och myser :)

Jaja.

Imorn blire o jobba 8-12. Världens bästa pass. Eller nått. Har inte jobbat någonting denna månaden egentlien.. menmen, för mig ingenting, blir bara fattigare :D hehe. Skitsamma. Orka bry sig.. pengar löser sig alltid....

Just de, utomlands resa skulle inte vara fel alltså. Alayna 29 augusti 2 veckor all inclusive . Inte helt fel ? Men blir säkert inte av :/ Fan. Någon som skulle kunna tänka sig åka med mig?! :D aja. Nu ska jag sluta skriva...

Måste få min skönhetsömn :)
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0