Jag tycker om dig mer än vän...

Jahapp..  Nu sitter jag här och hoppas på att tiden ka ngå lite snabbare. Syrran skulle på någon jobb intervju... Hoppas de går bra för henne... Sen kanske de blir o dra till jonas och bada lite pool, om nu vi får? , hade varit jävligt skönt...

Happ. igår då. Jo.. jag var på stan med hannapanna :) Riktigt trevligt.. snacka endel. och usch vad jag skratta... Hitta mig ett par byxor. Nu har jag likadana som hanna fast mörka. Vi får ta och göra om dagen när vi har lite mer tid :) Sen kom mongot till mig och sov typ. Jag höll på fixa naglarna. Fy tusan vad jobbigt... Blev jätte bra på ena handen och andra handen blev misslyckad. Så jag gjorde om skiten oså fick de bli en enda färg.... Sen så tog vi några cider och sen drog vi till bishops. Skulle äta lite mat och fira pillan.. Hon fyllde år :) Dumma mig som aldrig är med i någon present  fick ju bjuda henne på dricka. Kändes ganska fattigt.. men a. Hon fick ju något av mig iaf. Hmm.. sedan blev de storan.. och sen maxim... Så de blev lite dricka om man säger så.... Sen dog vi hem vid 1 typ.... taxi hem som vanligt . haha... nej men en mycket mycket trevlig kväll faktiskt :) Jag är nöjd :)

Hm... mm... Dock mådde jag inte så bra när jag vakna... men de är stunt samma, de var värt de ;) nej men som sagt nu väntar jag på att syrrans intervju ska sluta.. dock börja den vid 13 men ändå. Jag vill bada, eller göra något aif ! , köpa kläder :) ? så jädrans skoj de är egentligen... o hitta något som sitter bra.. Hm. Hoppas jag får umågs med mongot idag? jag vill ju de. Tycker om dig även om du dreglar... och jag är visst snyggare än dig! ;)


Nu ska jag fixa till mig lite. Kan inte se ut som en rishög hela dagen :)
Hejdå då , Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0