Gosiga pojken leo <3

Japp..
idag har man jobbat , 6-16 . Skulle ha jobbat till 14. Men vi hade 3 sjuka och de behövde folk, så jag sa ja... Skulle jag aldrig gjort... men men. stuntsamma. Imorn äre 11-21 som gäller. Drygt. Men de går. Jobbar med ida med :) , först konfektyr o sen äre kollo. De blir nog bra! mmm....

Dagen har varit jobbig. Först gick de ändå rätt skapligt. Men sen efter lunchen blev man jätte töttis. Men men... Vet inte hur lång rast jag tog... och jag bryr mig faktiskt inte heller. Vet inte vad de är med mig längre? jag slarvar med allt nu!

Sen kan jag inte bestämma mig om visfestivalen. Ska ju åka iväg med petra och angie. Men ena stunden vill jag som tusan, och tycker de ska bli skit skoj, medans jag egentligen tvekjar. Alltså.. jag kommer ju följa med. Frågan är bara om jag verkligen vill de... åker ju mest bara för att inte svika de andra...  jag vill ju vilja åka. fattar ni? 

jag vill egentligen bara sitta hemma och inte göra något. åh. jag lova mig själv att inte deppa ihop. Men ändå håller jag på såhär ? så jädrans typiskt.... förstår inte. Hur kan de här ha tagit så hårt på mig ? alltså... de blir ju bra, ja gvet ju det. Men jag vill att de ska bli bra nu, nu nu ! inte sen. alla säger bara, Zoa de ordnar sig. Zoa det kanske är bäst så här. Zoa allt är inte ditt fel. Zoa du behöver inte vara ledsen... Men grejer är att allt är mitt fel, de är de som är så jobbigt... och jag kan verkligen inte göra någonting åt saken.... finns ingenting jag kan göra.... mer än o glömma. men de vill jag j inte. jag gillar ju dig... äsch


jaja , hoppas de blir bättre tider.
Just nu har jag massa rivsår på ryggen, benen och låren. Leo klättrar på mig som tusan. Lite kul är det ju, men de gör ont med. hehe.... Förut så sov jag lite. Och då kom haan och gosade in sig hos mig.... ibland tror jag katter känner när man är ledsen. För dom kommer o gosar... hm. Nu håller han på igen.
Äsch


Nu ska vi sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0