För mycket information : )

Min dag har varit ganska ovanlig... Jag har faktiskt varit ute och hurtat med angie i typ 1 ½  ? aa... de var ett tag iaf..  När vi gick så var de brannmänds uttagning eller något var de iaf.  Så ja.. springade pojkar var de fullt av : P haha. Sen gick jag hem och läste lite book... och efter de gjorde jag lite mat.... Hm ? Sen tänkte jag att jag skulle trävtta men så håller dom på att fixa en ny tvätt maskin där nere.. fyfan. Så inte blev de och tvätta.. Får gå naken i några dagar då... haha nevars. nej men...

Efter de tänkte jag att jag skulle kolla lite kläder på stan. Dock blev det för mycket kolla.. för hela skiten gick över 1000 spänn. Inte så bra kanske :P men fick mig. en jätte fin klänning, jeans leggins, t-shirt / kläning, blusklänning, leggins, nagellack, hårsnoddar, linne, festlinne och ja ? hm. Något mer? ne.. De tog slut där. Men jag är nöjd trorjag :) Hade nog kunnat vara utan t-shirt kläningen :P men struntsamma. Tänkte köpa en såndär randig lufftig tröja. Men fanns bara fula färger kvar på gina, så på hm fanns de. Men eh... den var svart vit. Såg ut som en fånge , haha. Jaja... Nu blev de för mycket babbel..

Efter det så gick jag i spö regnet till studiofitness... Bokade upp mig på ett dans pass. Riktigt skoj var det faktiskt. Lite tokigt.Mycket vick på rumpan och sådär slänga med håret... så jag skratta endel. Lite pinsamt.. men kul som satan. Sen sprang jag lite. Så 1½ imorse och 1½ timme på gymmet. Kändes bra... Nu ska jag fanimig inte äta nå mer pizza. Nu ska de bli träning....

eller naa.... kom på att på måndag åker jag och familjen till skarasommarland :D Så blir nog ingen träning förens jag kommer hem :P haha... Men fy vad kul . Mamma kommer nog hit redan på söndag för att åka bil till skara med mig jonas o mabel.  Konstigt o inte ha med sig någon pojkvän iår. Känns som jag har misslyckats. Eller nej! varför tänker jag så för? ... äsch. Men kommer nog bli skoj.

Nu har jag skrivit för mycket stunt....

Nu väntar jag bara på att min mongolid ska komma hit och föda mig med mat! , hoppas på köttfärsås. Guuud va gott de var sist... japp.. jag dör fan av svält.... shit... kom nu kom nu kom nu kom nu ! haha...

Nej usch. vet inte vad de är för fel på mig just nu! jag tror jag är trött.
Så ska sluta skriva...
hejdå :) Besos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0