Fest igår & mys idag







Kvällen började hos våran kära Louise :) Mycket mycket nice förfest. Vi var ett par, så... ja : ) Vissa var ju ganska fulla ;) hhaa , lite roligt . Fast de blev jag med tillslut : ) Vi drog ner till stan vid 12 tror jag. Så mötte jag christin och gick runt med henne.... astrevligt :) , vi snacka osådär. Sen gick vi in på sliver : ) , o sen harrys . Hehe ... Dans och dricka blev det. Sen var kvällen tvungen o ta slut för min del för att jag skulle upp o jobba klokcan 8 ... och jag hade redan varit ute för länge : P så de blev o äta och sedan dra hem : ) ...

Idag så kom jag till jobbet 7,59 . dom trodde ju inte att jag skulle komma i tid, men de gjorde jag ju såklart ;) Dock gick allt riktigt seegt... men gick bra, hann allt jag skulle göra lixoom... yeah...  Sen cykla jag och lina ihop, sen for jag och handla lite på priso och sen cykla hem.  Där var en liten bekant och väntade på mig. Jag köpte nudlar och fick dom tillagade av kocken :) Snällt !  Mat på sängen :D haha , kan de bli bättre ; ) tss...  Sen hade jag de mys. Men eftersom jag jobbat och sliten från gårdagen så somna jag en stund. Sen vakna jag och var på dåligt humör. Dumma dumma dröm. Förlåt om de gick ut över dig... inte meningen. men men, har haft mysigt :) tack tack tack.


Men nu sitter jag här i min ensamhet. Hade tänkt o gå över till syrran. Men de regna nu, så jag stunta i det. Leo ville säkert  inte vara själv heller . Min leo pojke <3

nej men nu har jag semester i 3 veckor, ska bli underbart sköönt ! ,Så vi får se om jag drar till t-by nu eller itnte.... HM ? eller om jag väntar tills nästa vecka? Vi får se. Måste kolla så mammi är ledig osådär oxå.. så man kan vara där. Och frågan är ju oxå om jag ska ta med mig lille leo... men vi får se. Måste ta tag i min disk. De typ väller över med disk. Har  2 tallrikar kvar, inga glas. och några bestik... bra ! usch. Hatar o diska. Baaajs.


jaja...

Nu ska jag cama med erica. Baaaaj <3

Ps. Snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0