Västervik imorn :)

Happ
Nu har jag varit hos petris o bestämt lite små grejer vi ska ha med oss, fixat musik och bestämt dricka :) Hopppas verkligen de blir kul, om de blir fint väder imorn ska vi bada så fort vi är där nere och sedan sätta igång för fest :) skoj .

Har inte packat heller.så har gjort de lite smått nu, men eftersom petra ska tvätta mina kläder så är ju demesta där i, så ja, vi får se hur de blir, ska köpa piercing imorn med, om jag får och hinner ! , måste få ! måste ha ! yeeaajjj

Nu måste jag fan natta mig själv. Nu ligger leo o sover i min famn igen, min söta unge !
aja

ha de gött. Så hörs vi nog inte mer, förens på söndag.
Efter 21, för jag jobbar tills det, usch kommer vara helt äcklig :P  men men

Godnattis. Pusspuss

PS. Kommer bli asbra de här :) !! längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0