Sommar Sommar Sommar



Ge mig sommar. 
Idag har jag inte gjort ett piss... 
va nere på stan ett tag. Men kom hem typ lika fort
mabel skulle till jonas föräldrar, och då dissa hon mig :( 
Jag som ville köpa kläder ! :( 
men men . Kanske ska till tornby sen med jonas o mabel
ska nog köpa en kamera då :) om vi åker iväg. 
kanske blir att åka till maxi en sväng med, men tror inte
jag vill det fan. Vill inte vara där när jag är ledig. 
Vi får se. 

Har pratat med emma hela dagen typ. Känns bra :) 
Dock deppar vi ganska mkt, men ändå . 
Nu har vi sagt att nu är de väl som de är och vi nte göra något åt saken, nu får dom göra resten. 
orka bry sig :) det är nog bra att jag och du har varandra gumman <3 

jaja, jag vill gå på bio ikväll ! 
Dock börjar jag 6 imorn , kommer bli asjobbigt . 
vet inte hur jag ska göra med bussen, fan. aja
Vi får se. 

Ska nog köpa gottgott snart , typ chips eller nått 
heeddå <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0