Hett Hett Hett


En bra dag, absolut :) 
Fast inte början då. Det börja med att mammi åkte hem.. 
och såklart börjar jag tjuta :( jobbigt vare . 
Sen åkte jag och emil tillbaka för att sova lite till hemma. 
Vi ställde klockan på 9, men vakna kl 11 typ . 
Så då åkte vi hem till han och mata får och såg på film. 
Hade riktigt trevligt. Jätte mysigt o mata lammisarna. <3 åh
älskar det fan. matade 3 små bebis lamm <3 

jaja. Sen gjorde vi inte så mkt. Prata mest. Känns bra nu fakitkst,
hoppas det förblir så här nu oxå. Orkar inte hålla på att
bråka helatiden. jaja

Nu är jag hemma och håller på o fixar lite. 
Imorn äre jobb som gäller och jag längtar absolut inte. 
Ska bli så jävla tråkigt så det finns inte.... 
Sitter ju i kassan. Jag hatar det ! 
Verkligen astråkigt. Kommer typ somna... 
Hoppas det kommer kunder som ser bra ut, för då piggnar
man ju till lite iaf ;) haha Nejdå. Usch 


bajs. Har frägat mig idag med, assnyggt , eller nått. 
haha. men men. 
Nej nu orkar jag inte skriva mer. 

mer än att det kanske blir en utomlandsresa ändå :D 
Hoppas verkligen på det alltså. 
fatta vad kul ! yesyesyes. 

nej men heeeedddååå <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0