I LOVE YOU

Happ. Igår had ejag tänkt att ta det lungt men icke då
Det blev att dra hem till simon med angelica och vara lite 
med dom cooola grabbarna :) haha. Hade jävligt ttrevligt vill jag lova
skönt att bara sitta o snacka och bara vara. Klia simon i hårbotten
han älskar verkligen det, gulleplutt haha! aja. 
Sen drog vi vidare, fast jag gick till platens för att vara lite med annica <3
Den bruden alltså. Underbar tjej. Hon har typ allt jag vill ha . verkligen <3 
hmm..aja. Man kan inte ha allt. Jag är nöjd att jag har henne iaf :D 
Kvällen vart bra förutom att jag lyckades såra en person och 
göra en annan arg. Vet inte riktigt vad jag ska göra... har sagt förlåt
Men de verkar ju inte spela någon roll vad jag än säger. 
Kankse bäst att bara vara tyst och låsas att man inte känner
varandra mer...  tråkigt... menmen... 

usch nu blev jag ledsen igen! . fan... 
Ska försöka tänka på annat, Ikväll blire att SUPA i sturefors 
och sedan dra in tillstan :) , ska se fotbollen först :) blir nice . 
Hoppas det blir myyyysss <3 och hoppas jag och carlis blir 
stupfulla, de är de vi behöver just nu ;) haha. min carlis <3 
du är bäst, de bästa som finns typ<3

aja. Hoppas eran kväll blir lika rolig som min, för jag ska
försöka o ha roligt ändå. även om allt är skit just nu, men när är det
inte det ? haha ;)tss... 

Heeedddåå sötnosar <3 
Ps. Carl, Annica, Angelica, Emma, och idaa . Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: annica

det var jättekul att träffa dig igår gumman ! du är underbar ! pusspusspuss på MIN soa ! <3

2009-03-28 @ 22:05:21
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0