Snart !

Just nu väntar jag på att klockan ska bli 11 aå jag kan gå 
ner o tvätta mina jävla kläder . åh , hatar att tvätta verkligen . 
aja. Shit vad skönt de var o sitta o skriva på ett tangentbord ! 
haha . 

Igår sluta dagen med att jag och bror pussla vårat 1000 pussel 
på 5 timmar , dock var det ett disney pussel så de gick ju rätt fort :D 
men de var roligt . Sen följde jag honom hem till mabel . 
Sen gick jag hem och bara slappa, och somna sött :) 
Så allt jag hade tänkt o göra blev de absolut ingenting med : P 
fan alltså . Så omständifg jag är.  iaf
Vakna runt 9 idag ! fatta . Jag vet inte men ? a .. 
De är väl bra på ett sätt men a . 

Idag är jag iaf ledig och det känns bajsbra . 
ska tvätta som sagt : ( och sen ska jag kanske hem till
emil , de beror på om jag orkar åka buss :/ Känns ändå rätt
onödigt eftersom jag ska jobba vid 9 imorn . menmen 
vi får se hur dagen slutar . 
nu ska jag sluta skriva för klockan är 11 och 
jag måste tvätta Heeedddåå :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0