Soa mår som hon förtjänar

Nu sitter jag här i uppsatt hår och med världens största och
mysigaste byxor och tröja! och sminket , ja det finns ju inte . 
jaja... PLUS att jag äter fett, Chips ! MUMS DAG 

Dock vakna jag av en hemsk huvudvärk och att jag frös! 
Men men, mobilen låg på golvet. och han brevid mig såg inte 
Så vaken ut, NEVAS, de var ett skämt. Var helt alone :) 
En mycket bra och värd kväll.
den börja med fotboll i sturefors med mys, vin och chips 
De var ingen rolig match... iaf. Sen sov jag lite. Sen åkte
Vi in till stan och drack! Träffa ju amanda , robert david klas
och fick joina dom lite. Angelica var lite för trött så hon 
åkte hem vid 1, sen när vi skulle hem blev det asmycket bråk
på burger king. amanda o robert satt i mitten av allt 
och robert är tvungen o flytta på sig. Och jag bara kommer asfort 
och räddar amanda ! eller typiaf : ) haha ! jaja
Sen blev det att åka hem och inte göra något

Somna i sängen som sagt och var helt död ! 
Fan, ska hem till syrran och bli lite ompysslad och så ska
jag pyssla om lillsnorren oxå. Min kisse. jag tror jag köper hnom
Sen blire käka fettttt :) ! nice nice ! 

För övrigt har jag kommit på att jag aldrig mer ska 
ssupa. nu är det slut med det ! tack och hej !

Heeedddåå. 
Puss på dig <3 

PS. jag vet inte hur man svarar på kommentarer ! :( förlåt
men gumman , jag älskar dig annica ! du är bäst. 
Emma. du ringde fan mig ifår. jag älskar dig hooppas du 
hade as nice ! <3 älskar er bruttor <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0