T O P P E N

Jahapp ! 
En ny dag och solen skiner där ute och jag ska
sitta inne framför en kassaapparat ! äsch då! 
Det känns som om den här dagen kommer bli toppen 
ändå. och blir den inte det så blir jag ledsen :( : P

Vakna ju nyss och märkte att jag var fortfarande  hur
trött som helst. Har jag sovit för länge tro ? 
Eller är jag bara konstig nu förtiden . serisöt ! 
Jag är jämt trött ?! jätte jobbigt . 
Kanske har en liten unge där inne i magen ? 
haha. 

Påtal om unge. FÄLLA , mabels lilla misse ! 
HON HAR FÅTT EN BEBIS! 
Helt sådär bara. Jätte konstigt, för den där kissen 
är ju hur liten som helst. 
Mabel och jonas hade fått panik när dom såg
att hon börja spänna sig och att de kom ut en
påse, typ ur röven på henne, eller vad de är
hehe.Ehm. 
Ska fan dit och kolla en efter jag slutat jobba :D 
Fan va kul lixom ! 
Det blev en liten hane, en orange hane. 
Tänkte om man kunde få honom MEN ICKE! 
mabel ska sälja honom för 1000-1500 för att
den katten är dyr lixom. men jag tänker fan köpa honom
om han är långhårig!  MHM: 
Dock vill jag inte ha en katt. Men vafan.
Ni ska se fälla vad fin hon är. 
aja. får gå dit o kolla sen.  

aja. Nu ska jag fixa till mig lite. 
Jobb mellan 12-20 . asjobbigt ! 
menmen. 
Som sagft de här känns som en toppen dag ! :D 
heedddååå :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0