I need you here with me

It's to late




Ännu en tisdag kväll . 3 dagar kvar till lön ! 
vet ni vad jag ska köpa mig då? EN HUND ! ! ! ! ! 
Eller inte. Nu ljög jag . Jag vill ha en hund så jävla gärna . 
fan . tänk er vad en hund kan göra

1. Vovven kan ge sällskap 
2. vovven kan älska mig
3. vovven kan tvinga mig ut och gå
4. vovven blir min lilla bebis 
Osv.  Mkt mkt positivt .  
Hm, men som sagt tid och pengar hade varit bra om 
man hade . Bajs :( 


Har kollat efter jobb. Vill nog inte vara kvar på maxi, 
För då hade jag ju inte kollat efter jobb ? Eller ? 
Fan : / ge mig ettt jobb ! 

Hm , min dag har ju bestått av att sitta i kassan i 4 timmar 
det är egentligen ingenting , men det känns som en evighet för
mig, eftersom det är astråkigt . Visst blir det roligare när man kan 
prata igenom hela tiden eller göra någonting annat... 
men när det är 24 meters kö , så är det ju inte så lätt
att göra något annat än ta betalt . dötråkigt som sagt. 
Sen finns det ju kunder som trycker ner en totalt med förolämpningar 
Kul jobb jag har va ? Dock måste man ju jobba för att få en slant
så det är väl bara o tacka ja till de härliga kassa tiderna.

Iaf . Sen blir det ju inte bättre av att allt är som det är. 
alltså privatlivet då. Känns som skrik , bråk och gråt är
en del av min vardag... Fast det händer endel bra grejer 
oxå .  Så det jämnar ju ut sig lite . 

Äsch imorn blire att jobba i 8 tiimmar . 
Guuuuud vad jobbigt . 
äre någon som är med på utgång ? 
jag är sååååååå  på !
typiskt .

Äsch . Nu orkar jag inte skriva mer.
Heeddå : *  

 
PS . njsdjmotodjm, kdfd? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0