Baaaakkk

Hej hej ! 
Längesen jag skrev nu va ? Eller kanske inte. Dagarna har varit 
bra och jag har för det mesta sovit hos angelica . Så jag slipper vara ensam. 
SKönt att ha en vän som henne nu när allt har kommit omkring. 
Allt har varit upp och ner och det är det fortfarande... Så jag har riktigt tur
med vänner som ställer upp .  

Helgerna som gått har varit så jävla bra . Har haft så jävla kul och veckorna
har oxå varit perfekta , under en helg, kanske 1-2 helgern sen jag insåg att
jag nästan blivit kär , fast de gick ju över men shit alltså . Kunde inte sluta
tänka på honom . Tänker på percis allt han hade sagt och gjort . shit vilken kille 
aja, tycker väl fortfarande han är perfekt men vafan :) Han fick mig inse att jag vill 
absolut sluta med det jag håller på med :) Och det har jag gjort . 
Så är rätt nöjd med mig själv . 

Har tränat massor förra veckan och ska nog ut och springa ikväll :) 
Ska bli skönt , känner att jag måste göra något idag . Var bara Arobice eller hur
de stavas , ivkäll och de är inte så kul . Vill ha träningsvärk när jag ska köra något = P 
men a. 

Sen har det ju dock blivit jobbigt eller sämre mellan mig och emil :/ 
känns tråkigt att vi alltid ska börja bråka massor när vi ses , eller när
vi pratar på telefon . Jag vill baara att allt ska vara bra mellan oss och 
att vi ska kunna umgås som vilka kompisar som helst . 
även om vi båda är lika svartsjuka på varandra. 
Vill bara att de ska vara bra.... Vet inte om vi borde ses så ofta 
som vi gör eller om vi borde sluta med det ? 
Hur släpper man en människa som man verkligen tyckt om
efter 4 år ? Kan man bli vänner efter åt eller funkar det bara inte ? 
Vill bara att de ska funka men så att vi bara är vänner, och inte gör
något som vi egentligen inte vill. 
För allt jag vill är att vi ska kunna vara vänner, bästa vänner . 
För det är det jag vill.... 

m så jävla mkt skit nu alltså . menmen... 
Jobbar inte så mkt heller , men det gör mig inget, orkar fan inge mer ;/ 
Ska välja när jag ska ha mina semesterveckor ,  vecka 29-31 tror jag de blir . 
Så om någon har lust att åka utomlands då , eller åka till liseberg , eller åka någon
stanns eller göra någonting SÅ SÄG TILL !! så kan vi boka något skoj,  skulle 
vara askul ! 

äsch , säg till mig om någon vill hitta på något o om någon är ledig de veckorna jag är ledig :) 
SKULLE VARA NICE, 
ne men ska umågs o prata lite med min syster nu. 
Senare idag kanske de blir o dra på bio med angi , eller så åker jag 
hem till emil o umågs lite , måste ju prata lite . Vore skönt o komma
till landet oxå så ... vi får se hur dagen slutar .
alltså mitt inlägg låter så negativit men jag är faktiskt
riktigt glad , jag mår jätte bra egetnligen , bara att de finns grejer
som är jobbiga just nu :P annars är bara bra med mig.
 

Äsch nu ska jag se klart på that's 70 show askul :D 
HEeeeedåååås sööötnosar ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0