Superstars

IDAG ÄR DET FREDAG OCH LÖNEDAG FÖR MIN DEL :D
Så nu finns det pengar på kontot , jag äälskar det ; ) !
Jahapp. Dagen börja med att jag som vanligt var astrött och steg
upp från sängen och gick till balkongdöörren för att kolla varför det
blåste så jävla mkt, det visade sig att det snöa ! Typ snöstorm
jätte jobbigt : ( bajsigt alltså . aja. 

Börjar jobba klockan 1400-2100, askul, eller inte! 
Helt okej faktiskt , men lite jobbigt . Har varit i kassan en hel vecka. 
Kommer även sitta där imorn . Asjobbigt . Men hoppas på att 
det går fort :) skulle vara skönt . 


Ha inte ha? åh, min bebis. jag vill ha men ändå inte . Faan då. 

Aja
Hoppas även på utgång ikväll. Gratis inträde på platens :) 
Skulle vara skoj och träffa lite folk osådär :) hehe 
men, iaf. Vi får se hur kvällen slutar för min del. 

Nej nu ska jag nog börja göra iordning mig. 
Ska ju gå om knappt en halvtimme, tänkte ta cyklen men vafan. 
Det är ju massa snö lixom ? 
Aja, stunt samma. 

Puss Puss på er , heedddå <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0