Riktigt jävla dum


I hate to love you 
you love to hate me 



Inflyttningsfest hos mig ihelgen då! :) 
För de som vill komma. 
Bara att slå en pling :) !! 

Happ Igår kom mammi ! 
Jag jobbade från 9 -19 igår och sedan åkte jag
hem till syrran och åt tacos. Har nog aldrig varit så mätt förut 
hehe . iaf, sen gick vi hem och gjorde ingenting. 
Sedan ringde det en liten niclas och berätta att Lhc 
hade åkt ut. Stackars lille vän.  Han var riktigt deppig ... 
men men .

Natten bestod av att prat och mys ... Sedan somna vi vid 2 tiden 
och vakna runt 8 idag. Hade vaknat tusen gånger innan oxå. 
Kunde inte sova. Sov på en tältsäng, asjobbigt. Jätte obekvämt 
och de var jätte jätte jätte trångt ! De hjälpte inte att han låg
och tog hela sängen heller... suck 

Iaf. Ska snart gå iväg och jobba. Tänkte jag skulle ta cyklen till jobbet
Så jävla fint väder så vafan, får passa på att gå eller cykla. 
Blir nog cykla och sedan gå hem ? 
Ska nog ringa till emma sen oxå. jaja 



aja, nu ska jag börja fixa det sista. 
Heedddåå sötnosar <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0