<3

FInns så mkt att skriva. Men jag vet inte om jag vill ta upp mina priivat saker här? alltså då menar jag verkligen privat saker... Na tror jag stuntar i det . Menmen..


Jobb idag då. Jädans ttråkigt var det. En fiick utskällning och blev ledsen, o jag som är så dum tycker på något sätt att de va rätt.. men å andra sidan så vill man ju inte att någon ska få en utskällning. SPeciellt inte någon person man gillar... jaja... de lägger väl sig sen..

Vad händer då? Ja ingenting. I helgen var jag hos älskling, vi spela monopol hela natten igrå. SKit kul förutom att niclas var tvungen o fuska så han vann... Hade han inte fuskat så hade jag vunnit. Men han fick väl vinna då.. annars skulle han varit tjurig hela jävla natten.. seriöst. VÄrldens dåligaste förlorare.. VÄrre än mig alltså: P!


Jaja. I love him. Verkligen <3

aja.. Imorn vet jag inte vad de blir riktigt.MEnmen hoppas dagenblir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0