- onödigt

Hejhejhejhejhej!

De dagar som gått har varit ganska sköna. Jag har varit med den personen som betyder mest för mig . Har haft det riktigt mysigt... inte gjort så mycket men ändå... Pengarna rullar in den 27 och de känns rätt gött. Tänkte jag skulle betala räkningarna nu så dras de ju bara av sen. De är gött.. så slipper man göra det sen. hehe....


Vi får se. Funderar på att gå ut o gå? Känns som om de kanske är för sent nu ? Hm.. tror jag stuntar i det. Börjar bli rädd för mörker igen.... Menmen hade varit skönt. Kanske blir en morgon promenix imorn ? vi får se... Om jag orkar : P


Funderar på att käka glass? Fast jag har egentligen ingen större aptit till det heller...

allt känns sådär.. ja pissigt. eller vad säger man? Jag vet faktiskt inte. Folk bara sviker och de är så jädrans tråkigt.. så jävla.. irriterande. ärligt talat blir jag mest ledsen.... åh... fattar inte varför jag bryr mig så jädrans mkt... egentligen.


Neee... nu får jag ge mig. Jag har säkert svikit någon rätt hårt någon gång... så ska väl vara tyst. De är bara det att jag blir ledsen... menmen...

den där glassen kanske är bra ändå? tröst äta och hoppas mitt liv blir bra. hehe... tveeeeeksamt. Men öndå....


fyyyyyfan va tråkigt allt är när man är själv.

Guud de är nu man tänker vad man vill med livet.
Vet ni vad jag vill ? naa tror inte de, för de vet inte jag heller..

äsch jag skiter i det här.

Bajs hjedå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0