Duttiga Zoa :)

serilst. jag bara älskar känslan av att vara kär...  Trodde aldrig jag skulle känna så här igen. Vet inte om känslan är större än förut men det känns så jädrans bra :)

Ikväll blir jag helt själv. Älsklingen ska iväg till jönköping för att se Linköping möta hv . Han kommer förmodligen var full när han kommer hem.. Men det stuntar jag i. han är underbar ändå.. dock kan han bli lite tjatig. Men stuntsamma...

jag tänkte att jag skulle ut o gå lite. Blir lite senare tror jag. Ska gå ner till Ica och se om de finns någon hårfärg till mig :) dax för att fräga utväxt... eller så blir det ingen färgning, de lär ju märkas :) haha... får se. får se!


Vad har hänt idag då? jo jag och niclas har varit o hjälpr hans pappa med massa skräp. Dom ska göra om deras kök. Så de var bara o köra igång ett lass med bara skrot till tippen :) , jag var duktig och hjälpte till när jag inte ens behövde :) Sen blev de mys och sen fick jag skjuts hem :) skönt..

dock vill jag att älsklingen ska vara här ...

Ränsa hela hans garderob med. massa kläder försvann :) Seriöst han hade massor av kläder... hehe. Jag fick 3 tjocktröjor, haha ;) dom är mysiga och snygga ; P tror han änvände dom när han gick i 8;an ;P eller något sånt.. ajaja.....


Nu ska jag väl gå som sagt : P 
heddå :)

Ps. Kärlek till min snygging och alla mina fina underbara vänner , ni betyder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0