:)

Hej hej hej hej !


Vad ska jag berätta? Gått några dagar nu. Sämst på att uppdatera... men så äre :)

Kom ju hem från torsby, sen vare jobb och sen vare mys med flickorna i torsdagskväll :) Mkt mkt trevligt... Igår blev de en sväng til HM där jag hitta en väst :) en mkt fin... eller nått. Sen blev det bussen till älskling... Där väntade tacos och mys :) Familjen satt bänkade framför tvn. Idol såklart...

Min älskling åkte ut, jag kunde ha börjat gråta. Seriöst... De var han man satt o väntade på varje gång.. och nu ska han inte vara med mer :( fan.. jaja. Han kanske inte var så bra, men han var ändå helt bäst... typiskt. Rabih föralltid <3 :)


Jaja. Idag vakna jag av huvudvärk  :/ Jobbigt. Men fick trio och de gick snabbt över gött! Vaknade även upp brevid älsklingen, fy vad underbar han är....

Niclas adebjörk är underbar. Seriöst... En vänskap som blev kärlek :) De är mysigt ;) haha... nej men jag är verkligen kär i den där pojken... varje gång han pussar mig blir jag heeeelt varm i kroppen... Igår efter idol såg vi på en film... Jag hade världens mensvärk.. (ni vet hur de känns) så han smekte mig på magen... plus att han pilla mig i håret... Hur gulligt är inte det på en skala ?

Jag tror inte han vet om hur bra pojkvän han är... jag tror inte han vet hur mkt jag tycker om honom... Men inte ens mina ord som jag skriver här går o beskriva hur underbar han är... hm. iaf... min känslor för han kan ingen ta ifrån mig... har aldrig kännt så här älskling. Bara så du vet ♥


Åh.. jag är kär :) I love that feeling...

Iaf..

Ikväll blire att åka till josse hon o robin ska ha inflyttningsfest. De blir nog livat... Men jag blir nog inte där så länge... jag åker tillbaka till älsklingen underkväll :) Längtar redaqn till kvällen ;) ...

Jaja.. nu ska jag gå ut o pussa min älskling han ser på någon match.

Heddåååå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0