hajhaj


Ibland undrar jag hur det blev så här, om e var meningen att de skulle bli såhär, eller om jag medvetet gjorde det så här för att jag visste vad som hade sagt ? Hm... De sjuka är att jag aldrig kommer få reda på om de blev så här för att jag verkligen trodde på det, eller för att de blev så bara för att de blev så...

ja? Ni fatta säkert ingenting... så jag slutar här ...


Kul att jag har jobbat o ville vara med min älskling efter ett tråkigt jobbpass... men ne.. han vill inte vraa med mig... Är killar så?.... eller fick jag oturen att få en snygging som tröttnar på mig ? :/ Hmm.. hoppas inte... eller ntåt.. äsch..

Skit samaaaaaaa...  han tycker säkert om mig...
äsch hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-11-10 @ 23:37:18
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice blog!

2009-11-10 @ 23:43:26
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0