jag vill flytta!

Har inte sovit något inatt och jag vet inte riktigt varför... Har världens huuvdvärk. Känns inte så kul... Vad händer idag ? hm, vet fkatiskt inte. Jag funderar på att vara med älskling... m.. de är nog det de blir..

ska tvätta mellan 14-17 Fast tvätten blir nog klar innan 17. Hm, har kollat massa lägenheter idag, vill verkligen flytta. Såg två st i gottfridsberg. Känns som om det är en bra ide ? eller. Ska jag stunta i det ? Ingen balkong. Men hiss? men sen var det en sovalkov. De är de jag vill ha... Dock inget riktigt kök. 33kvm. Hm.... Måste rådfråga älsklingen sen.


jaja.
jag har egentligen ingenting o skriva. Händer verkligen ingenting här i livet. Eller jo. Jag har fått julschemat och det såg ju sådär skoj ut. Kvällar precis hela tiden... Suck. jaja

Nu ska jag dramig. Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0