jobbsnartdå

Sjukt. Men snart är det dax för jobb. Orkar fan inte :( Tycker de är så sjukt tråkigt... menmen. De roligaste ärv äl att ibland kan de va roligt. Men de beror heeelt på... Jaja. När jag ändå är där kan jag väl se lite glad ut. hehe...
iaf.


Men hursomhelst.

Har käkat älskling bjöd på spagetti och köttbullar :) gott! haha...

Ne men. Nu ska jag lägga mig i sängen med han och mysa lite. om han nu vill mysa med mig, de är ju verkligen frågan ? haha... Får väl hopppa på honom annars ;) tssss...

Ne men önska mig lycka till på jobbet. Hoppas jag inte blir utskäll. Sist så fick jag världens utskällning pga att mannen inet trodde att summan som alla varor blivit stämde. De blev 306 kr, och visst de såg inte ut som så mmkt men de blev de tyvärr... ibland blir jag så trött på dom där kunderna som dumförklarar en och sen visar de sig att de är dom som har fel...

De värsta av allt är att jag skäms för att dom gjort bort sig. De är sjukt.

Aja. Ne men mitt jobb är väl kul ibland. SPeciellt när jag får vara på hälsa och skönhet. De är nog de roligaste just nu... annars är arbetskamraterna de roligaste och de trevligaste som finns ... och vissa kunder som förgyllar ens dag.... hm

Nej usch. Nu ska jag sluta skriva jobb.. Nu ska jag lägga mig isängen med älskling.
Heeddddåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0