k ä r l e k

Haft en underbar dag. Seriöst...

Vet inte men jag har aldrig kännt så här. Det har inte heller kännts så här bra på länge. Seriöst... Efter att haft ett seriöst samtal osv så känns allt så mycket bättre. Vi förstår varandra mer nu... vet inte om de var för de saker jag berättade eller om de var för att jag bara vågade säga de saker jag hade o säga ? Men bättre blev det och de känns underbart. Känns otroligt bra!


Haft en underbar dag som sagt. Älsklingen kom vid 14 typ. Vi gjorde inte så mycket då tror jag ? Vi hade tänkt o ta en promenix men förhoppningsvis blir det imorgon. Iaf... Sen åt vi glass.. Sen sov han lite, Sen blev de tvtittande sen gjorde vi stuvademakaroner och köttbullar som blev väldigt lyckat. Allt var typ gott... Sen blev de film. En skräckis, båda var jätte rädda. Efter det blev de en kärleksfilm. Underbart. Och lite då och då har vi legat i sängen o bara snackat om grejer. och myst såklart...


Trodde inte jag skulle kunna känna såå här efter att ha fått hjärtat riktigt krossat. Trodde inte jag skulle våga ha känslor för någon kille igen. Inte lika starka iaf... Men gud va fel jag hade. Mina känslor är starkare och jag tror att han känner lika mkt som jag...

aa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag verkligen är skit glad över att de blev jag och han. Och att jag hoppas de håller länge mellan oss...



Jag är kär i världens bästa pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0