t v å s m å v a r e l s e r s o m ä r u n d e r b a r a

Nu ska jag duscha. Tänkte bara skicka iväg en hälsning till 2 speciella personer...

Den första är ju såklart min Emma. Hur underbar som helst. önskar vi bott närmare varandra... fan va sjukt kul vi skulle ha då... iaf. jag saknar dig enormt mkt ska du veta. Och som sagt du kommer alltid vara min bästa bästa vän :) , jag älskar dig gumman <3


Och den andra personen. Är till min älskling... han är underbar. Ibland undrar jag om jag förtjänar honom... Så grymt glad att de blev vi tillslut. Jag längtar tills sen då vi ses :) Usch.. jag bara tycker om han så sjukt mkt... finns ingen som betyder så mkt som du älskling. Du ska veta det... de ska alltid vara jag och du , jag kommer iaf föralltid vara din. Så länge du vill :)

Puss på er mina sötnosar . I love you ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

mig älskar dig

2009-11-11 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0