-

Nu sitter jag här på sjukhuset. Usch läskigt.... Nu känns allt mkt bättre iaf....

Om 10 minuter ska vi åka. Ska ringa o väcka pappa snart. Stackar pappa ska få köra. Jag tror inte han låter mig köra, tror inte han har hjärta till att låta mig köra medans han ska sova. Jag vet inte... Men jag älskar min pappa. Han är underbar. Världens största hjärta...

Jag och mamma har suttit och snackat lite. Som sagt allt känns bättre nu...

Fick även snacka lite med älsklingen. Vet inte. Jag tror inte jag vågat prata med dig om de jag sa förut, trodde inte jag vågade de nu heller... jag vill lixom inte skräma iväg dig.... Även om jag var väldigt ledsen och du inte riktigt fattade varför jag var ledsen, så fösökte du göra det bra... Jag hoppas bara inte du blev skrämd. för de vill jag inte.... jag vill bara kunna prata med dig om allt.....

Iaf. du gjorde mig glad... och jag uppskattar det otroligt mkt. Längtar till lördag då jag får hämta dig alkohol påverkad och jobbig från karlstad...  Då jag får pussa dig igen...


Hmm... 


Nu ska jag åka iväg till stockholm. Önska mig en trevligresa...
och en sak till... JAG TYCKER OM MIN NICLAS :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0