-

Spenderat mina dagar hos snyggingen . Har varit mysigt... vi har inte gjort så mycket men ändå. Igår var vi på stan och handlade en födelsedagspresent åt danne. Sen åkte vi med familjen och gratta honom :) tårta o grejer blev det som sagt. Sen åkte vi med hem och ja jag vet inte ? Såg på hockey. Jag somna. Var sjukt trött.. så jag sov mest. IDag har jag och snyggingen inte gjort någonting. Köst korsord med hans mormor :) haha. Shit vad man blev insatt i det. Man ville ju såklart klara ut hela korsordet. Genikorsordet körde vi. RIktigt svårt. Tror inte vi klarade dete faktiskt ? Eller gjorde vi det ? Haha...

Sen har vi sett på aristocats och lejonkungen.. och yttligare en film på tvn. Sen har vi även spelat massa spel. Diamantern, 2 olika frågesportspel (som jag sög på), Gissa vem där och 4 i rad. Jag och natta var bäst på 4 i rad alltså. Niclas sög verkligen :D , riktigt skoj. jaja... Nu vill jag se på mulan. Men de vill inte han :( Hmm..  Borde sova snart med. Är ju faktiskt en dag imorn med...

Jag ska jobba imorn 16-2215 astråkigt. Vill inte vara ifrån älskling. De är så mysigt o vara med han... jaja förlårt om jag tjatar men jag gillar ju han :)

Ne nu ska jag gå och lägga mig i sängen o låsas att jag gillar boxning..
Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0