i m i l o v e



Vet inte men från att ha strulat med en person från och till i drygt ett halvår så väcks väl känslor ? Antar jag ? , men att jag skulle bli hans flickvän efter det hade jag ingen aning om ? ... Det är nu man börjat fatta att de är verkligen allvar. Jag är fan inte singel nåmer... fattar ni ? No singel brud änny moor :) , äntligen har jag fått den jag ville ha och jag är så jädrans glad över det...

Jag vet att jag är sämst på förhållanden. Eller iaf de jag hade innan... Jag tror alla som läser min blogg vet hur jag var. Så spelar ingen roll om jag säger att jag är sämst på det. men iaf... Nu har jag fått en chans att visa att jag har förändrats och även visa att jag menar allvar med den här grabben som nu tagit chansen att våga lita på mig... han som visste nästan allt om mig innan.. sjukt men så är det : )


Vet inte. Men jag är så himla glad över att äntligen kunna kalla honom min pojkvän. Låter hur larvigt som helst... Men jag har väntat på honom så himla länge och som sagt de är nu jag börjar inse att han verkligen är "min." Eftersom vi sett varandra som typ... kompisar men ändå ja , mer än kompisar.. men ändå inte inlett något förhållande... fast de var ju bara hans fel..

men den dagen han sa "är det jag och du nu ? " så... tror jag att jag skratta typ ba aa.. varför inte. Eller något liknande. Trodde mest de va skämt tror jag...Men ändå ville jag tro på det... Nu som sagt har jag fattat det.. och jag ska verkligen inte sabba de här...


hm. Jag har verkligen aldrig haft de här känslorna för någon. Visst, jag har varit kär innan de vet typ alla... har haft ett 4 årigt förhållande osv. Men trots de så är de verkligen inte samma känslor de rör sig om... De känslorna för emil var äkta de lovar jag. Men de känslorna jag har för niclas... de är verkligen något nytt. Något jag inte kännt förut....


jag säger inte att jag inte älskade emil mer än allt annat, för de gjorde jag verkligen. han var "mannen i mitt liv" men man växer och går väl vidrar antar jag. Men som tur finns det  många fina tjejer i världen som skulle vilja ha dig. Jag lovar. Du är en underbar person Och de vet du innerst inne... Jag kommer nog alltid sakna dig. Du var min första riktiga kärlek. Och jag var din... vi har många fina minnen ihop. Jag hoppas du föralltid kommer vara min vän...  även om de gör ont i hjärtat att se mig med någon annan.. men du ska veta att de kommer göra lika ont att se dig med någon annan.... du är underbar. och jag hoppas vi som sagt alltid kommer vara vänner....

var bara tvungen o skicka en hälsning till honom.

Men som sagt. Som jag känner nu för en viss person har jag nog aldrig upplevt.

Niclas Adebjörk tog mig med en storm. Jag vet inte hur jag ska förklara mina känslor för han. Men han är underbar... han kan vara de omognaste killen jag träffat och även den mognaste. Sjukt? ja . Han får mig att må bra... Han får mig att känna att jag är nykär varje gång jag träffar honom...




Underbart

Niclas Adebjörk är bara min -

Kommentarer
Postat av: annica

vad gulligt zoie !

2009-10-23 @ 02:07:21
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0