Idag kom annica hem ! :)

Bara så alla vet. har saknat den där bruden amssor :) <3333333

Nu är måndagen förbi. Jag har jobbat 10-1945. Dagen vart strressig. Sov asbra och ville absolut inte gå upp. Det sluta med att jag typ fick springa till jobbet : P heeh. Mmm. Sen på jobbet gick det bra... Fast klanta till mig med massa små saker på kvällen. Men men .. JOhanna tyckte jag skötte mig iaf ;) tss. De känns gött....

Efter jobbet gick jag och handla. Skulle få skjuts av petris så passa på. Blev 4 kassar med mat + skor :) Hehe. Uggs faktiskt. Vi får väl se hur länge dom håller hehe... Sen åkte vi hem :)


Ska jag berätta lite om helgen ? de tänker jag göra ändå :) Fredagen var det ju ladies night. Blev först jobb till 14, sen fick jag skjuts av emil och var med han i nårgra timmar.. plus att jag gjorde mig iordning samtidigt. klockan 18 gick jag iväg hem till petra för att göra mat och sen förkröka :)  Blev fläskfile med potatis ;) musm. Sen kom sara, anna och maria :) Vi drack och snacka. Mkt mkt mysigt. Sen drog vi och hade askul ! , jag skrek nog mest ;) busvissla iaf. Haha... nnej men riktigt kul. Sen efter det skulle jag träfffa min snygging. Så de var att gå hem och möta upp honom. Usch seriöst. Saknat honom så otroligt mycket och bara av att se honom gjorde mig jätte glad... :) iaf. Sen gick vi hem och myste :)

På lördagen jobba jag till 15. Sen gick jag hem och vila lite, gjorde mig iorning och sen tog jag bussen till min snyggign. Dom skulle ha 50 års fest. Peter fyllde år ::) och de va riktigt roligt... Vi åt förrätt, varmrätt och efterrätt.. och ja vi åt massor. Jätte god mat verkligen ! , jätte fint dukat och allt var jätte fint :) Dock glömde vi tårtan men jag tror inte de gjorde något : P alla var asmätta. Sen efter pensionererna åkt så var de dax för fest tydligen. eh.. ja? de blev helt sådär.. annorlunda : P man märkte verkligen att de inte var pensionerer kvar : P Men gud va rooligt de var.. jaja.. sen så somna vi gott i sängen : P haha... Är verkligen glad över att jag fick komma dit... jaja


Söndagen var de inte så kul. Blev samling i soffan framför idol.. sen skulle jag åka o jobba :/ asjobbigt... ville inte heller åka från min älskling... jaja. Jätte rolig helg med vänner och snygigngen.


nej en lyckad helg verkligen... Jag är nöjd.

Imorn blire att jobba till 13 sen umgås med snyggingen :) Hoppas på mys :) hehe...


Seriöst.
nu måste jag dra mig till sängen :)
Godnattis

Ps. Niclas Adebjörk , du är underbar


Kommentarer
Postat av: annica

hihi ja, nu är jag hemma :D

2009-10-06 @ 01:26:51
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0