Idag blir det att besöka hagfors

Idag är det dagen då jag åker hem till t-by. Eller först ska jag vara med emma i Hagfors. Sova hos henne och bara mysa. Så jädrans skönt! Så jädrans längesen... så jädrans kul.. så jädrans underbart, fattar ni ?! :) jag är fan lycklig . Sen på fredagen blir det att åka hem till t-by för o träffa mamma och pappa. Ska oxå bli underbart... Otroligt.

Fast jag har ett litet problem. Emma svarar inte på mobilen när jag ringer ? Jädrans unge. Hon kan väl inte sova nu eller ? Ja jag vet inte ... Får testa sen igen. Hoppas hon svarar snart...


Idag för 5 år sen träffades jag och emil och blev tillsammans. Vi har fina minnen ihop... faktiskt. Men nu är vi bara vänner.. dock hörs vi inte så mycket men det är nog bäst så kanske.... Hoppas du har det bra iaf.. <3

Hm. Jaja. Klockan 1205 går mitt tåg. Lite lessamt är det ju, eftersom niclas inte kommer komma o säga hejdå. Sista pussen fick jag igår klockan 15 :( och de var en snabb liten pisspuss. Hade velat ha en stor pus och sen stor kram...  men han ligger säkret o sover nu. Han orkar väl inte gå upp för min skull.... Jaja. Hoppas vi ses snart. Annars ses vi väl om en vecka....


Hmm.. Jag är hungrig... Borde jag köpa något på pressbyrån ? Tidning har jag iaf, för min hänt bild tidning dök ner i postlådan igår :D Då blev jag glad. Viken tajming :)

Jag är lite nervös för att åka. Ska bli så himla kul o träffa emma. Seriöst. Har saknat henne så enormt... mmm... och att se mamma och pappa imorn ska bli underbart. Bara få vara med dom. Ska nog vara hos pappsen o köra lite wii med bror :) han har tjatat som innåhelvete på det. haha... Sen Åker jag nog hem till mamma och är lite i naturen. Kanske går ut o går i skogen en sväng....

De som jag längtar mest till är att få vara nära mamma. Ligga i soffan och låta henne pilla i håret :) I love it. .... och under tiden ska hon säga hur fin och duktig jag är....  ja. Jag längtar så otroligt mkt....

Nej jag funderar faktiskt på att ringa niclas. Men är de inte hans beslut om han vill träffa mig? då borde han väl engagera sig lite mer va ? ... jag ringer inte. Jag får bli ledsen....

hm.... Nu msåte jag ringa mamma iaf.

Hoppas eran dag blir lika bra som min . Baaj !
BESITOS

Kommentarer
Postat av: annica

pusspusspusss

2009-10-29 @ 19:16:15
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0