J <3 N

Dagen blev absolut inte som den skulle. Om 2½ timme ska jag åka iväg till stockholm.... Efter det så ska jag åka hem till emma.... och de blir nog inte förens 7 på kvällen...

Det enda positiva idag är att jag fick ett samtal vid 11 av en underbar person och de lät ungefär såhär "jag åker nu med bussen" , förstår ni hur glad jag blev ? Så jag fick enn hejdå-puss en hejdå-kram och ett hejdå-jag-tycker-om-dig. underbart

Ni kanske fattar att niclas kom o sa hejdå till mig :) och förhoppningsvis så ses vi igen på lördag... hoppas verkligen det...


Hm....


Jag saknar min älskling så enormt mkt.... önskar han vore här just nu....
Nej nu ska jag åka till sjukhuset för att vara med mor....

Önska mig en trevlig resa. Godnatt...

Ps; niclas ? Du betyder så enormt mkt för mig ska du veta...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0