Onödigt att läsa :)

HejHej !

Idag har dagen varit ganska , ja jag vet inte ? annorlunda. kanske? eller inte alls ? Eller jag vet inte. Vaknade iaf jädrigt sent och de gör mig deprimerad faktiskt. Så jävla skönt o sova. Men så jädrans tråkigt att en hel dag ska gå åt? Eller en halv då.. men iaf. Jag åkte från snyggingen vid 15. När jag väl var hemma gjorde jag mat, dusccha samt bada, öh  ? tvätta gjorde jag faktiskt oxå :) Nu fattas de o plocka undan lite grejer men ädnå.... Ska väl fixa de snart. Efter det gick jag hem till syrran. åt lite och hade grymt mysigt. Film och singstar blev det. Välbehövligt vill jag lova. Tack! ♥ När klockan var över 23 eller innan 23 så gick jag hem. Lite läskigt men väldigt skönt... De duggregna lite...

Fick lust att gå ut o springa. Men vågar fan inte. Minns att förra gången vart jag ju lite små rädd. Men då kanske de går fortare o springa :) ? haha... na. som sagt de blev inget springa för att jag är för feg. Vill träna imorn. Men imorn kanske jag ska fika med Birgitta (Emils mor), ska väl snacka lite osådär. Tror jag ska berätta för henne hur mkt jag saknar dom. Tror hon behöver o höra det. Känns som om jag stuntat i dom totalt. Så gör man väl inte? efter att ha haft världens bästa kontakt ? Dock kanaske de blir så men känns inge bra ändå...

På torsdag är det en dag jag inte vill ska komma. Den 29 okt.. Snacka med syrran idag om ungdomskärlek. Vi kom fram till att man har bara en sån... och man kommer aldrig känna samma sak som man gjorde då. Även om känslor blir större för någon annan nu eller inte... hm ? kanske bara jag och syrran som fattar. Men men....


What ever...


Vet inte. Tänkte dra till sjukan imorn för o kolla upp en grej. Men vet inte om jag orkar.. eller vågar. Vill ha någon med mig... Så jag fattar vad dom säger.. o så jag vet vad jag ska säga. Jag är sämst på att fatta saker och snacka. Dessutom så kommer dom säkert säga "de är ingen fara" så.. varför ska jag oorka dra dit ? suck... Motivation tack...


Leo har rivit mig massa idag. Han vill hoppa upp i mitt knä. Men jag sitter i t-shirt o trosor. Så när han hoppas i o typ snubblar till så river han sönder mig. Har massa sår nu. De blödde t.o.m. Ajaj gjorde det... Men men. Han är väl söt ändå... Puss på han :)


Jag vill göra negerbollar ! , surt att jag inte har smör... och pärlsocker. Seriöst de är fan gott med det :) Gjorde det för några dagar sen...

Hm.


Nu är jag tom på ord. Har inget mer o säga. Eller skriva menar jag.

GODNATT
Besitos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0