Tamtitaamm

Kom på en grej.
Håller på o kollar tillbaka på inläggen som jag gjorde i sommras. Seriöst... jag var mest med angie och jag hde det underbart. allt var verkligen underbart. Västervik resan var underbar. Även om jag ibland blev less på  att de blir som de bleev. Jag kanske överreagera men ändå . Jag hade det underbart.

Tycker att vi tjejer ska dra ihop något snart. Åka någonstanns. Ha så jädrans kul. Dricka, mysa, snacka, partaja och ja... allt möjligt ! Saknar verkligen den tiden...

jag vill helst inte dra ut här i linköping, Tråkigt, alla känner alla och ja... Blir de något fel någonstanns o någon ser en så blir de massa skit snack på en gång. Palla folket här helt enkelt. Så vad sägs som en tripp någonstanns? Kanske inte nu, men snart! eller bara ses hemma hos någon eller något sånt?

SJukt sugen på att hitta på något iaf....


jaja.. nu ska jag säga godnatt iaf :) nattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0