Bajs

Har hänt ganska mycket och ganska lite. Orkar inte skriva någonting... Jag har jobbat idag. De var hur tråkigt som helst... Fast körde med Yenny ioch de var hur roligt som helst. Gud vad vi skaratta.. och imorn kommer hon o hämta mig. Så jädrans snäll :) Jaja.Sen har jag även tränat. asnice.. 1,30 minuter. Känns jäte bra. men är astrött i kroppen nu. Så blir sängen snart...

Mongoungen kommer förbi med. För att sova här typ. Kommer ju inte att träffa honom förens ja jag vet inte ? Känns rätt jobbigt o inte veta när man får ses igen.. jaja. What ever :)




puss på dig :)


Imorn åker jag och emil upp till torsby :D ASNICE.. Måste fixa lite muuusika :D hehe... SJukt sugen på att festa och dansa med mina brudar hemma i t-by shiit vad vi ska ha kul! Fest fest fest säger jag bara...
hehe :D Jag längtar som faaaneeeeee . och äntligen får jag träffa mami och pappi :) hehe


Nej nu ska jag lägga mig och hoppas p åatt den här grisen kommer snart :)
nattii...

besos

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag älskar o lägga upp bilder på dig ;)

kom hem nu, jag saknar dig

2009-09-12 @ 21:43:53
Postat av: annica

det var från mig :D

2009-09-12 @ 21:44:11
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0