broken hearted

Jaja. Dax för sängen snart då. Ännu inte fått mitt samtal :/ kan inte telefonen bara ringa när jag vill det ? jag vågar inte ringa.. jag vill inte vara tjatig... jag vill verkligen inte det....


usch. Jag har fått för mig massa saker nu. Jag vill inte tänka så. Men de är så svårt o låta bli... Man vet ju varken ut eller in. Sanning eller lögn ?

Typiskt.

En annan sak. Borde inte skriva ner det, för jag bryr mig egentligen inte. men idag skulle de varit 4 år och 11 månader. Hm... Vi var tillsammans länge och nu är det ingenting mellan oss. Vi är nog varken ovänner eller vänner. Känns lite sådär konstigt ? bara för att jag har en ny o tycka om. betyder de inte att jag glömt våra stunder även om dom kanske betyder mindre. Tråkigt att de ska bli såhär mellan oss.... vill verkligen fortsätta ha kontakt.. men båda måste ju vilja det.. så.. jaja

påtal om ingenting . Imorn ska jag visst jobba igen . 15-21 . asnice.. ska vara på hälsa o skönthet :) asnice ! Innan de möte med fitness... hoppas dagen går fort.. så slipper jag tänka på något...

nu ska jag gå till sängen o gråta...

eller nått.. kanske slå en pling till en nu mera vän.. som sagt, Känner för att prata lite...
godnattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0