Fullbokad :)

Redan tisdag : P eller nått .

Fan dagarna har gått fort sen i söndags. Eller kanske inte men typ :) Har haft så trevligt, roligit osv. I söndags så var jag med snyggingen fram till kvällen och hade det jätte mysigt och bra :) klockan 2000 for jag iväg till petra och snacka massaskit och bara va :) och åt popcorn... såklart. OCH MYSTE :) hehe.

Igår var det jobb som gällde och jag kom 30 minuter försent pga att jag trodde jag skrivit fel. Orkar inte förklara. Men iaf... Jobbade till 14.15 Sen mötte jag snyggingen på stan för att säga hejdå. Eller nått. Fick mig en sista puss iaf innan han drog iväg med sina vänner. Sen drog jag in till stan för att vara med syrran och få annat att tänka på. Efter det skynda jag mig hem för att byta om för att åka till tornby med petris. Vi köpte lite grejer, skriver de sen :) Sen gick vi till maxi o köpte grejer till taco. Sen åkte vi hem med taxi ;) Sen åt vi tacos, såg på massa tv och snacka och skratta. Ritkigt mysig kväll.. Skönt att få annat o tänkte på...  Dagen sluta med 1 par stövlar, 1 par stövletter, 2 par Leggings/tight och en halsduk :) Så ja. jag fick med mig något hem iaf...  men men.

Dagarna har varit underbart bra och jag har haft o göra saker jämt :)  men ska jag vara riktigt ärlig så var jag deppig hela måndags morgongen. Men efter att ha träffat honom igen och bara få krama honom och pussa honom så kändes allt bra igen. Inombords blev jag jätte ledsen när vi sa hejdå. men ändå kändes de bra.. De värsta var att han ska ju bara vara borta från mån - fredag och jag beter mig som jag gör ? Tänk er när han är borta en hel månad ?

Alltså grejen till varför jag blir så här orolig, ledsen eller vad jag blir är nog för att jag vet hur de slutar. Emil var ju borta i 6 månader och pga det så förstördes ett förhållande på 4 år, de är sjukt hur dåligt jag uppförde mig. men så är det.. Och därför är jag rädd att de ska sluta så som de gjorde då.

Fyfan. Varför måste vi vara så långt ifrån varandra? Jag spyr på hela grejen. Jag vill ha dig nära mig, jag vill kunna ringa dig när jag vill och jag vill kunna träffa dig när jag vill. Lämna mig inte...

Sug.

de bästa med den här veckan är att jag är verkligen fullbokad.
Måndag : Jobb6.45 - 14.15 Träffa syrran & dra med petra till tornby
Tisdag : Jobb 16-2215
Onsdag : Studiofitness kl 13.30 Tvätta 14-17
Torsdag : Vingåker med brudarna
Fredag : Ladies Night + att niclas kommer hem :)
Lördag : Jobb 8- 15
Söndag : Jobb 16-2215

Hela veckan fullbokad :) Sen får vi se om de händer nå mer kul. Hoppas det. Och jag hoppas att jag har så kul att jag för några sekunder kan sluta och sakna dig så mycket som jag gör.... för jag saknar dig så enormt mycket..

Nu ska jag fixa till mig lite.
Vi hörs !
Besitos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0