en hel vecka har gått !

Nu är det söndag igen. Konstigt vad veckorna går fort. Jag har nog haft en ganska bra vecka. Har nog inte gjort så mycket. Har umågts med annica vet jag iaf :) I fredags så var vi ute och tog en fika efter jag slutat jobbet. Var nog ute till klockan 1. Först fika och massa prat, sen blev de kebabbaren haha. Träffa några killar där som höll på... ja dom var lite galna. Fick även överlämna mitt nr till någon random kille. Typiskt. Jag försökte ge fel iaf :) hehe.... men men. Jag har fått 3 sms och han har inte fått något svar alls av mig. borde han inte fatta att jag inte bryr mig ? Tycker synd om grabben men Han verka snäll iaf :) haha...

ne men iaf. Sen for jag hem och sov. annica med... Hade en jävligt bra kväll. Seriöst.. längesen de var sådär mysigt och bra och allt.. Gumman jag känner verkligen att jag kan berätta allt för dig. Tack för det, tack tack tack <3

iaf.

I lördags så jobba jag 8-13 asskönt. Dock försov jag mig. Men stämpla in 0803. så 3 minuter försenad men de var ju inte så farligt med tanken på att jag vakna klockan halv 8, och hann och fiixa cykel och cykla på 13 minuter :) hehe...

Sen har vi ju även haft firmafest. Över våningen på strandgatan 2 var våran tills klockan 22-23 ? ja jag vet inte :) , middag och musik och dans och pussar _:) De var verkligen jätte bra... seriöst. Hade verkligen jätte kul... och jag blev inte alls för full eller något sådant. Jag skötte mig galant. De underbaraste med de hela var att min snygging var med hela tiden ♥ Jag vet inte. Men jag har verkligen fallit för dig... du är underbar !


Mmm... Kvällen vart bra iaf. Imorse mådde jag absolut inte bra. Blir väckt dessutom. Så klockan 9-10 käkar jag pizza. Höll seriöst på att svälta. Jag var jätte hungrig! Så vi tog varsin halva... vi köpte den ju igår, men vi båda somna :) haha. Så pizza blev de. Sen blev de att se massa klipp över youtube :) mm.. och så hann vi ju såklart med lite mys med ;)

Jag bara älskar att umågs med min snygging

Jaja. Imorn klockan 0928 går ett tåg mot norrköping ! de ska jag och annica hoppa på :) nice nice nice . Vi ska kolla på lite kläder osådär. Handla upp de sista pengarna innan våran nästa lön. Lönen vart väldigt dålig för min del. Men stuntsamma.. jag överlever på den. hoppas jag! hehe...

Vill köpa nya skor, ny jacka och nya kläder :) ! Kommer dock bli enbart kläder imorn känner jag på mig, eller så kaske jag inte hittar någonting. hehe.. vifårse...

vet ni vad jag gjort mer? jag har städat, fixat min hylla och tränat. Dock hann jag aldrig städa hela lägenheten.. men nästan :)  hehe.. gud va duktig jag är.

Nej nu måste jag slå en pling till min pojke och sen ska jag sova :)
natti natti


Imorn äre min och din dag ♥
Besos

Kommentarer
Postat av: anci

det är alltid våra dagar snutt !

2009-09-21 @ 06:55:51
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0