jag är lite klantig ibland

Idag har jag jobbat 12-2215 . En lång dag.... men helt okej :) har gått fort och bra. Mmm... Ikväll blire mys med snygging. Han har vart i södertälje o sett Lhc förlora.. Igen :/ Fan va tråkigt... Går dåligt för dom alltså. Dock är de ju bara början.. men de ska ju vara en bra början ? eller. Jaja... Jag tror han är lite full med, hm de lär ju märkas. Väntar o väntar... ska bli upphämtad... förhoppningsvis. Ska nämligen till ekholmen o sova.-- de blir nog bra. jaja... ksa väl ta o packa lite av mina grejer som jag ska ha med : P hehe...


Jaja...
Eh

Vet ni vad jag har råka göra ? igår eller i tisdags ? eller när de var, så råka jag låsa mig ute igen. Som tur fick jag tag på lite skjuts. Carlisen skjutsa mig ut till sturefors för att hämta extranyckeln som angie hade. Hon var där ute för att hon är sjuk. Mmm.. så förlora iaf inte 350 spänn utan 100 : P hehe...

men vet ni vad jag gjort idag för något jävligt ? Jag har råkat stänga balkongdörren när min älskling var ute. Så stackars missen har varit ute sen klockan 12... tills typ halv 11 :( Fyfan va dum jag är.... eller klantig. stackars misse.. så nu ska jag mysa lite med honom o vänta på att niclas ringer..

o äta vindruvor :)
baaaaaaaj ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0